انواع هواساز خانگی : با سلام و عرض ادب و احترام از اینکه سایت شرکت بزرگ مدرن تهویه البرز را انتخاب کردید

در  اینن مقاله مختصر و مفید به انواع هواسازهای خانگی می پردازیم.سعی میکنیم بدون رفتن به حاشیه موارد مختلف و پرکاربرد بازار رو اینجا عنوان کنیم و مختصر توضیحی در مورد معایب و مزایای این هواسازهای خانگی ارائه بدیم.

 

 

انواع هواساز خانگی

انواع هواساز خانگی در بازار

اول از همه هواساز چیست ؟

هواساز چیست؟ 

این دستگاه هوای سالم و مطبوع هر مکان را با استفاده از دما و رطوبت مناسب تامین می کند. این وسیله یکی از مهم ترین و کاربردی ترین محصولات تهویه مطبوع ساختمان ها است. هواسازها در مکان ها و محیط های گوناگونی برای ایجاد هوای مطلوب و تازه، مورد استفاده قرار می گیرند. به طوریکه بودن این وسیله در برخی از فضاها الزامی می باشد.

هواساز خانگی

یکی از کالاهایی که امروزه برای منازل مسکونی جهت بهبود کیفیت هوای خانه و منزل استفاده می شود . این هواسازها کاملا با شرایط منزل شما تطابق دارد و  با نصب این نوع هواسازها در فصل سرما و گرما از دما و هوای مناسب برخوردار خواهید بود.

رطوبت و کیفیت هوای خانگی شما به بهترین نحو کنترا می شود.

انواع هواساز آپارتمانی

1-ایستاده

هواساز آپارتمانی مدل ایستاده یک دستگاه تهویه مطبوع تمام هوا است که برای تأمین سرمایش، گرمایش و تهویه در واحدهای آپارتمانی استفاده می‌شود و در فضای خارجی ساختمان، بالکن یا پشت بام امکان نصب دارد. در این سیستم هوای سرد یا گرم، پس از فیلتر شدن، تزریق هوای تازه و تأمین رطوبت از طریق کانال کشی داخلی به ساختمان منتقل می‌شود و بر حسب وضعیت سرمایی یا گرمایی و نوع سیستم، هوای استفاده شده از طریق کانال برگشت به دستگاه بر می‌گردد. تفاوت هواساز آپارتمانی با هواساز صنعتی در سازگاری آن با شرایط معماری و ظرفیتهای مورد نیاز واحدهای آپارتمانی می‌باشد به نحوی که به راحتی در بالکن واحد قابل نصب می‌باشد.

کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

2- مدل بامی

هواساز آپارتمانی مدل بامی نوعی دستگاه تهویه مطبوع می باشد که عمل تهویه کامل هوا را شامل کنترل درجه حرارت هوای ورودی به محیط (هم گرمایش و هم سرمایش)، کنترل میزان رطوبت و نیز فیلتر کردن هوا را در یک واحد یکپارچه انجام می دهد

دستگاه مدل بامی قابلیت نصب در پشت بام طبقات فوقانی اپارتمانها همچنین در ساختمانهای تک طبقه. الخصوص ویلاهای خارج از شهر که به دلیل کم استفاده کردن از ویلا مصرف کننده تمایل دارد سریعا ساختمان گرم در فصل زمستان یا سرد در فصل تابستان شود
این دستگاه امکان این را دارد ظرف مدت زمان کوتاهی ساختمان را گرم نماید

کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

3 – مدل سقفی

هواساز سقفی چیست

هواساز سقفی یکی از ایده آل ترین تجهیزات تهویه مطبوع می باشد که برای خنک سازی یا گرمایشی ساختمان ها طراحی شده است. هواسازهای سقفی عموماً در سقف بالکن نصب می شوند و برای پوشش دهی تمام ساختمان نیاز به کانال کشی دارند.علاوه بر کانال کشی در نصب هواساز سقفی که به استاندارد ها و دستورالعمل های خاص نیاز دارد، عامل مهم دیگری که برای این تجهیزات، مهم، جلوه کرده‌اند، تعمیرات و نگهداری تمام قطعات آن است.

در ساختار اپارتمانهای امروزی به دلیل کمبود فضا و صرفه جویی مصرف انرژی هواساز اپارتمانی البرز اذر قابلیت نصب این مدل هواساز در سقف تراس را دارد که علاوه بر عدم اشغال فضای مفید یک واحد مسکونی تامین سرمایش و گرمایش واحد را با مصرف انرژی پایین امکان پذیر می کند.

 

 

09129561725
×

پشتیبانی آنلاین 24 ساعته

×