البرز آذرالبرز آذر ن

ایرواشر صنعتی کلاس 8 یکی از بهترین هواسازهای صنعتی جهت تهویه مطبوع هوای مراکز صنعتی .

ایرواشر کلاس 8

ایرواشر صنعتی البرز اذر در سه کلاس ۴-۶-۸ طراحی و تولید میگردد که نوع کلاس بستگی به موقعیت جغرافیایی شهرها و نوع رطوبت مورد نیاز محیط را دارد درسیستم ایرواشر بر خلاف سیستم های مشابه گرمای خارج از محیط توسط اب گرفته میشود که این امر با داشتن نازل های موجود در قسمت رطوبت زن دستگاه انجام میشود در ایرواشر علاوه بر سرمایش گرمایش محیط مورد نظر را میتوان تامین کرد که گرمایش این دستگاه از نوع کویل ابگرم میباشد که منبع تامین ابگرم به عهده موتورخانه میباشد

ایرواشر کلاس 8 البرز آذر

ویژگی های ایرواشر صنعتی

  • کنترل اتوماتیک دستگاه هواساز در طول شبانه روز بدون نیاز به اپراتور
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • افزایش محسوس راندمان دستگاه هواساز
  • بهبود کیفیت جریان هوای خروجی از سیستم
  • سهولت در نصب و نگهداری
  • قیمت پایین تر نسبت به سایر سیستم ها

  1. جدول مشخصات فنی ایرواشر صنعتی البرز آذر هواساز

ایرواشرها به دستگاه های هواشور نیز معروف هستند،تولید رطوبت و هوای خنک در محیط ایجاد می کنند. ایرواشر مانندکولر های آبی و زنت از عملکرد تبخیری برای ایجاد هوای خنک استفاده می کنند.

ایرواشرها به دلیل اینکه عملکردی همانند این دستگاه ها داشته طبیعتا رطوبت بالایی نیز تولید خواهند کرد،به همین دلیل برای مناطق مرطوب مناسب نیستند و از آن ها تنها برای مناطق گرم و خشک استفاده می شود. ایرواشرها در ابعاد و اندازه های مختلف تولید شده و مناسب برای منازل مسکونی،آپارتمان ها و کاربردهای صنعتی هستند.

شرکت البرز آذر با تکیه بر دانش و فن آوری روز دنیا و تولید کننده انواع سیستم های تهویه مطبوع می باشد از جمله هواساز،انواع چیلر، ایرواشر ، پکیج یونیت می باشد. ایرواشر صنعتی البرز آذر از ظرفیت 15000 تا 60000 متر مکعب برای تهویه هوای سرد و گرم در تمامی فصول سال استفاده می گردد. سرمایش این دستگاه از نوع تبخیری و کاملا اقتصادی میباشد که میتوان از آن در کارخانجات، مراکز خرید و سالن های ورزشی استفاده کرد. هواساز صنعتی در کلاس های انرژی 4-6-8 می باشد که مصرف انرژی پایینی نسبت به دستگاه های مشابه دارد.

اطلاعات سایت البرز

مطــــالب سایــت

ایکون هواساز

هــواساز و چــــیلر

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت متعلق است به هلدینگ تهویه مطبوع البرز آذر

طراحی و توسعه سایت با شرکت پارسیان داده پرداز رادمان

09129561725
×

پشتیبانی آنلاین 24 ساعته

×