ایرواشر کلاس 8

قیمت ایرواشر صنعتی :

ایرواشر (Air washer) دستگاهی است برای تنظیم تهویه هوا  که در آن هوا در تماس مستقیم با قطرات آب قرار گرفته و تبادل جرمی و حرارتی بین آب و هوا به وجود می آید.

شرایط خروجی هوا بستگی به درجه حرارت آب اسپری شده دارد و با کنترل دمای آب می توان شرایط خروجی هوا را در سیستم تهویه تعیین نمود.

عوامل موثر در قیمت ایرواشر صنعتی

قیمت ایرواشر به عوامل زیادی نظیر جنس قطعات، شرکت سازنده، سایز، اندازه، مدل و ظرفیت آن بستگی دارد. شما باید با توجه به حجم فضای خود و دیگر پارامترها و موارد، ایرواشر مناسب را انتخاب کنید و اقدام به خرید آن نمایید. قیمت نهایی ایرواشر بسته به مدلی که شما انتخاب می کنید (ایرواشر آپارتمانی، ایرواشر صنعتی و یا ایرواشر معمولی) و برند آن متفاوت است، اما به طور کلی این دستگاه از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار است. شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت این دستگاه و ثبت سفارش خود با مشاوران ما در بخش فروش تماس بگیرید.

نحوه عملکرد ایرواشر

ایرواشر در فصل تابستان هوای گرم را به داخل خود می کشد و با تبادل حرارتی هوا، هوای خنک تولید می کند. هوا که وارد دستگاه می شود، به وسیله پمپ آب و نازل شست و شو داده شده و خنک می گردد. نازل ها آلودگی ها و گرد و غبار موجود در هوا را با پاشیدن ذرات آب، از بین می برند و هوای تمیز و خنک خارج می کنند. تمام دریچه ‌های ورودی هوای ایرواشر در فصل تابستان، باز هستند تا هوای تازه وارد دستگاه شود.

ایرواشر در فصل زمستان تمام ورودی ها را می بندد و فقط یک ورودی را باز نگه می دارد و از این طریق هوای گرم تولید می کند. ایرواشر با استفاده از لوله های مارپیچ و کویل به لوله کشی وصل می شود. هوای رد شده از روی کویل ها و لوله ها گرم می شود و از طریق فن به بیرون منتقل می گردد.

نحوه نصب و نگهداری ایرواشر

برای افزایش عمر مفید ایرواشر و بالا بردن راندمان و کیفیت هوای خروجی، باید هنگام نصب و استفاده از دستگاه یک سری نکات و موارد را رعایت نمایید. این نکات عبارتند از:

بهتر است ایرواشر در داخل یک اتاقک نصب شود تا از اتلاف انرژی جلوگیری گردد.

در ساختمان های مسکونی سعی کنید ایرواشر را روی پشت بام نصب کنید.

حتما هنگام نصب از عایق رطوبتی استفاده کنید.

اگر بعد از مدت طولانی می خواهید از ایرواشر استفاده کنید، حتما شیر شناور تشتک آن را چک نمایید تا سالم باشد.

به طور مرتب و زمان ‌بندی‌ شده وضعیت تسمه ‌ها و گردش فن‏ را بررسی کنید.

– هفته ای یکبار از فیلترها بازدید کنید.

به صورت ماهانه از وضعیت یاتاقان بازدید کنید و فیلترها را شست و شو دهید.

هر 6 ماه یکبار قطعات را بررسی کنید و در صورت نیاز آنها را تعویض نمایید.

دمپرهای هوای تازه و برگشتی‏ را تنظیم نمایید.

09129561725
×

پشتیبانی آنلاین 24 ساعته

×